اخبار

فرماندار: رفع مشکلات مردم در اولویت مدیران عجب‌شیر باشد

جعفر قادری در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: برخی طرح‌های عمرانی شهرستان همچون کنارگذر غربی و پایاب سد قلعه‌چای با بیش از 20 سال تاخیر مواجه است و تکمیل آنها به عنوان مطالبه مردم باید از مدیران استانی و حتی کشوری پیپیری شود.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی وابسته به مردم است، افزود: رویکرد دولت مردمی و انقلابی، مردم‌محوری است و مسئولان این دولت در تمامی کارهای اجرایی مردم پای کار خواهند بود.

وی تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: حفاظت از بیت‌المال، استفاده نکردن شخصی از خودروهای اداری و در دسترس بودن مدیران در تعطیلات ایام نوروز و شرایط بحرانی جزو انتظارات مردم از مسئولان دولتی است.

فرماندار عجب‌شیر همکاری ادارات با ستاد سفرهای نوروزی شهرستان را نیز خواستار شد و ادامه داد: بخشداران و دهیاران در بحث زیباسازی روستاها برنامه‌ریزی کنند و اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و سایر ارگان‌های دخیل در موضوع سفر باید سناریوهای مختلفی برای شرایط مختلف کرونایی داشته باشند.

«قادری» استفاده کامل از ظرفیت‌های نظارت و بازرسی ادارات را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: ستاد تنظیم بازار شهرستان نیز با توجه به فرارسیدن آخر سال باید بیش از پیش بر بازار با هدف کنترل قیمت‌ها نظارت کند.

امام جمعه عجب‌شیر نیز در این جلسه افزود: مشکلات کنونی کشور حاصل بی‌تدبیری مسئولان غرب‌زده‌ای است که سال‌های متوالی مسئولیت داشتند و می‌خواستند کشور را به سبک و منش غرب مدیریت کنند؛ در صورتی که امام انقلاب (ره) را بر پایه اسلام ناب محمدی تشکیل داد؛ اگر سیره و منش امام (ره) به درستی در کشور ترسیم شود، تمام مشکلات مرتفع خواهد شد.

حجت‌السلام محمود شربیانی اظهار داشت: مسئولان و کارمندان دستگاه‌های اداری و شهرداری‌ها باید اصول برخورد با مردم به ویژه اصول رفتار عدالت‌گونه را به کار گیرند.

وی بیان کرد: تلاش کنید دست‌اندازهای اداری را رفع و قوانین را به نحوی اجرا کنید که مردم تحت فشار قرار نگیرند؛ وقتی به مردم خدمات ارائه شود و سرمایه و کار آنها معطل نشود، رغبت و انگیزه بیشتری برای همراهی با دستگاه‌ها و نهادها خواهند داشت بنابراین تلاش کنید مردم را در انجام امور اداری معطل نکنید.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا