اخبار

فرماندار اهر: کنترل بیماری کرونا نیازمند تداوم همکاری مردم است

 

رسول خدابخش روز پنج شنبه در جلسه ستاد مقابله کرونا افزود: اقدامات و فعالیت‌ها باعث شد تا شهرستان اهر از وضعیت قرمز کرونایی به وضعیت نارنجی برسد و این مهم باعث خوشحالی است.
وی افزود: بر اساس اعلام کارشناسان سبک زندگی در شرایط کرونا باید تا تیرماه ادامه داشته باشد و نباید فکر کنیم شرایط مناسب شده و پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم.
فرماندار اهر خاطرنشان کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر شکننده است و اگر همه از مردم، اصناف، ادارات دولتی و مسئولان رعایت نکنند شاید محدودیت‌های سختگیرانه مجدد اعمال شود.
خدابخش افزود: محدودیت‌های کرونایی وضعیت «نارنجی» از روز شنبه در شهرستان اهر اعمال می‌شود و نقاط پُرخطر ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها هستند.
فرماندار اهر از اصناف و بازاریان که به ‌رغم تمامی مشکلات، جانانه در اعمال محدودیت‌های کرونایی همکاری کردند قدردانی کرد.
خدابخش با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط همه همشهریان افزود: مراسم تشییع، ترحیم و عروسی همچنان مشمول محدودیت هستند و همچنین شرکت‌هایی که با سرویس کارکنان خود را جابه‌جا می‌کنند اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند امکان تردد نخواهند داشت .
وی ادامه داد: مشاغل آرایشگاه‌های زنانه، موزه و سینما، استخرها، مهدهای کودک، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، قهوه‌خانه‌ها مشمول محدودیت‌های کرونایی در وضعیت نارنجی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا