اخبار

فاجعه نقل‌وانتقالاتی در تراکتور/ وقتی آقای X بازیکن قالب می‌کند!

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد بسیار ضعیفی داشته که به هیچ عنوان قابل مقایسه با سه فصل گذشته نیست. به بیانی، تیم کهکشانی زنوزی به تدریج از ستاره تخلیه شده و درحال تبدیل شدن به یک تیم کاملاً معمولی است!

اما فارغ از این مورد که نارضایتی شدید هواداران را در پی داشته و فضای ملتهبی را بوجود آورده است، اخباری از نقل‌وانتقالات تراکتور به دست ما رسیده است که بسیار قابل تامل بوده و جای درنگ دارد.

بر اساس خبرهای دریافتی، یکی از کارگزارانی که با باشگاه تراکتور در زمینه نقل‌وانتقالات همکاری دارد، مجری معروف شبکه‌های سراسری است و گفته می‌شود دو سهمیه برای جذب بازیکن به این تیم دارد!

ماجرا اما وقتی قابل تأمل به نظر می‌رسد که بر طبق این اخبار، سهمیه اختصاص یافته برای این واسطه غیررسمی‌نقل‌وانتقالات به منظور حمایت رسانه‌های وابسته وی از تراکتور می‌باشد که به عنوان باج‌دهی می‌توان تعبیر کرد.

انتشار این خبر به معنای تایید محتوای آن نیست، لیکن باید اذعان داشت خبرهای نقل‌وانتقالاتی تراکتور در روزهای اخیر هم‌راستا با این اخبار بوده که باعث می‌شود تا صحت اطلاعات دریافتی بیشتر از رد آن‌ها باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا