اخبار

غیبت اخباری برای تراکتور گران تمام شد

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز (شنبه) تیم تراکتور در زمین خود مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و اولین باخت با سرمربی جدیدش را تجربه کرد.

در این دیدار که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد، حمید بوحمدان در دقیقه ۱۳ و سینا شاه‌عباسی در دقیقه ۳۴ برای فولاد گلزنی کردند و این تیم نیمه اول را با اندوخته مطمئن برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم سرخ‌پوشان میزبان برای جبران نتیجه روی دروازه میهمان خود فشار آوردند و بالاخره در دقیقه سوم وقت‌های اضافه یکی از گل‌های خورده را توسط بهزاد سلامی جواب دادند اما این گل دیرهنگام نتوانست از شکست پرشورها جلوگیری کند.

تراکتوری‌ها در بازی امروز «محمدرضا اخباری» سنگربان ملی‌پوش خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و غیبت این بازیکن بخصوص در گل دوم حریف که روی خروج اشتباه گلر دوم‌‌ این تیم به ثبت رسید، احساس و برایشان گران تمام شد.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با قبول این شکست خانگی ۱۷ امتیازی در رده سیزدهم باقی ماند اما فولاد با ۳۲ امتیاز به مکان پنجم صعود کرد. این درحالی است که احتمال سقوط تی‌تی‌ها به رده چهاردهم در پایان هفته وجود دارد.

نکته: تراکتور با باخت در بازی امروز برای یازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر مغلوب حریفان خود شد تا به عبارتی در نصف بازی‌هایش طعم شکست را چشیده باشد. از سوی دیگر، نوار ناکامی‌های این تیم در کسب پیروزی به ۱۲ بازی رسید.

گروه داوری: تیم داوری: داور: روح‌الله شریفی/ کمک ها: عباس پورحیدری- مهرداد نجفی/ داور چهارم: سعاد وفاپیشه/ ناظر: حاتم بک پور

تراکتور: مهدی حقیقت، سید ابوالفضل رزاق پور، هادی محمدی، آرش قادری (۴۶- نادر محمدی)، عبدالله ناصری، مهدی کیانی (۶۵- محمد بلبلی)، بهزاد سلامی، سعید واسعی (۴۶- سامان نریمان جهان)، محمد قادری (۸۵-محمد قنبری)، پیمان بابایی (۷۱- علی فتحی) و محمد عباس‌زاده.
سرمربی: ارطغرل ساغلام

فولاد: شهاب گردان، مهدی شیری (۶۵- محمدرضا خلعتبری)، عارف آقاسی، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده (۸۸- سینا مریدی)، حمید بوحمدان (۷۵- آیاندا پاتوسی)، سینا شاه‌عباسی، مجتبی نجاریان، آرش رضاوند و لوسیانو پریرا.
سرمربی:جواد نکونام
//آناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا