اخبار

عملیات راه دسترسی شهرک مدنی به اتوبان کسایی تبریز اجرا شد

محمدعلی سلیمی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برای ایجاد این راه دسترسی ۵۵۰ مترمربع زمین تملک شده است، افزود: در این عملیات 2 هزار مترمکعب عملیات نخاله برداری،  ۳۶۰ متر مکعب خاک برداری، ۳۰۰ مترمکعب مخلوط ریزی و ۱۲۰ متر مکعب زیرسازی در این مسیر انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه این راه دسترسی با هدف توسعه و دسترسی راحت ساکنان شهرک شهید مدنی به اتوبان شهید کسایی و اتوبان تبریز – سهند احداث شده است، اظهار داشت: این شهرداری با تمام قوا برای ایجاد این مسیر وارد کار شد و با بهره گیری از سه دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر و ۱۰ دستگاه کامیون کمپرسی این عملیات را در کمتر از یک هفته به اتمام رساند و اینک آماده بهره برداری است.
شهردار منطقه۷ تبریز گفت: این راه دسترسی از مسیر وادی رحمت ایجاد شده است و عملیات آسفالت ریزی آن با صرف ۱۸۵ تن آسفالت در یک روز انجام شده و به اتمام رسیده است.
سلیمی، پاسخگویی و تحقق مطالبات مردمی را مهمترین دغدغه مدیریت شهری در این منطقه اعلام کرد و ادامه  داد: با احداث و بهره برداری از اتوبان تبریز – سهند، دسترسی شهرک شهید مدنی به اتوبان های کسایی و تبریز – سهند دچار اختلال می شد که از طریق ایجاد راه از میسر وادی رحمت مشکل دسترسی مرتفع شد.
به گزارش ایرنا، آزادراه تبریز – سهند روز سه شنبه همین هفته در آیینی با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مقام های ارشد آذربایجان شرقی افتتاح شد.
این آزادراه ۲۰ کیلومتر طول دارد که به صورت مشارکتی از سوی دولت و بخش خصوصی در ۶ خط رفت و برگشت اجرا شده و ۴۰ درصد اعتبار پروژه آورده سهم دولت است که با بهره برداری از آن زمان سفر به شهر ۱۰۰ هزار نفری سهند حدود ۱۰ دقیقه کاهش می یابد.
کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا