اخبار

عملکرد بهزیستی مرند در مقابله با ویروس کرونا قابل قبول است

عملکرد بهزیستی مرند در مقابله با ویروس کرونا قابل قبول استداود گرشاسبی روز یکشنبه در دیدار رئیس و کارکنان اداره بهزیستی مرند با وی با بیان اینکه خدمت در نهاد بهزیستی منشاء خیر برکت دنیوی و پاداش اخروی است، اظهار کرد: این اداره از آغاز تاسیس، زمینه ‌ساز خیر و برکات فراوانی برای اقشار محروم جامعه بخصوص مددجویان و معلولان بوده است.
وی افزود: بهزیستی یکی از نهادهای مهم رفاهی با دامنه فعالیت گسترده در حوزه اجتماعی است که نحوه عملکرد آن بر سلامت، رفاه و نشاط اجتماعی تأثیر مستقیم دارد.
فرماندار ویژه مرند ضمن اشاره به حیطه گسترده وظایف بهزیستی خاطرنشان کرد: حیطه وظایف سازمان بهزیستی زیاد بوده و در حوزه های مختلف از جمله مواد مخدر، آسیب های اجتماعی، کودکان خیابانی و بسیاری از موارد دیگر درگیر است.
وی اظهار داشت: اداره بهزیستی یک نهاد شخصیت ساز بوده و نجات و پیشگیری از مهمترین وظایف آن می باشد.
رییس بهزیستی مرند نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره در طول سال گذشته گفت: با توجه به مراقبت های انجام شده در ایام شیوع ویروس کرونا، فوتی ناشی از این بیماری در مراکز تحت نظارت بهزیستی وجود نداشته است.
حسین محمدزاده افزود: طی ماه‌های گذشته ۱۸ تن مرغ در میان مددجویان بهزیستی توزیع شده و به ۱۵ نفر نیز وام کرونای ۵۰ میلیون ریالی پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: کمک‌های بلاعوض به تعدادی از افراد تحت پوشش و توزیع بسته های بهداشتی و غذایی نیز از دیگر اقدامات بهزیستی مرند در ایام گذشته می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا