اخبار

علایی یا اعلایی؛ مساله اینست!

تشابه اسمی این دو فرد، سیاسیون و محافل سیاسی را دچار سردرگمی کرده و تا حال نیز مشخص نیست کدام یک گزینه مدنظر مجمع نمایندگان استان می‌باشد.به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج؛ در روزهایی که جریان مطرح شدن اسامی‌مختلف برای استانداری آذربایجان شرقی داغ است و درحالی که گزارش دیروز آناج به گزینه‌‌‌های اصلی و محتمل پرداخته بود اما همچنان اسامی‌جدید در حال طرح شدن هستند.

علایی یا اعلایی مساله اینست!

یکی از نام‌هایی که از ابتدای جریان استانداریابی مطرح بوده، نام اعلایی یا علایی است و حتی این تشابه اسمی‌بسیاری را به اشتباه انداخته است و گویا عامل رای برخی نمایندگان به این نام در جلسه مجمع شده است.

برخی روایت‌ها می‌گویند که این‌ نام نفر اول لیست مجمع بوده و حتی دلیل رای آوری این نام، شکاف تبریز – شهرستان در مجمع و اقبال نمایندگان شهرستان؛ به هر دلیلی او را نفر اول لیست مجمع نمایندگان کرده است.

این یا آن؟!

محمد مهدی اعلایی، مدیر کل تعاون آذربایجان شرقی در دولت احمدی نژاد بود که به دلیل اختلاف با استاندار وقت برکنار و یونس فاتح جای او را گرفت. اعلایی در دولت دوم روحانی با حکم وزیر اقتصاد، عضو هیات مدیره بیمه ایران می‌شود.

شاهپور علایی مقدم نیز معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر در دولت روحانی بوده و تا امروز هم در همان سمت مشغول به کار است.

تشابه اسمی‌این دو فرد، سیاسیون و محافل سیاسی را دچار سردرگمی‌کرده و تا حال نیز مشخص نیست کدام یک گزینه مدنظر مجمع نمایندگان استان می‌باشد.

برخی محافل به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود

سردرگمی‌روایت شده، محل سو استفاده برخی محافل گردیده است تا گزینه مدنظر خود را بدون وجود هیچ شناخت و مقبولیت تا سطح وزارت کشور مطرح کنند.

گفته می‌شود در وزارت کشور نیز این سوال پیش آمد که این گزینه‌ها کیستند و چگونه مطرح شده‌اند! خود مطرح سازی ترفند اصلی برخی محافل سیاسی برای برد بازی طراحی شده شان است تا بتواند بدون هزینه و البته شایستگی وارد عمارت استانداری شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا