اخبار

عزم راسخ حوزه فرهنگی شهرداری تبریز برای افزایش سرانه مطالعه ستودنی است

مدیرکل کتابخانه های استان، از عزم راسخ حوزه فرهنگی شهرداری تبریز به منظور افزایش سرانه مطالعه در میان شهروندان تبریزی، قدردانی کرد.

به گزارش شهریار، شهرام خدایی در نشست عقد تفاهم نامه مشترک میان مجموعه متبوع خود با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: توجه به موضوع کتاب که در روزگار همه‌گیری کرونا، موجب رکود نسبی فعالیت‌های فرهنگی شده است، جای تقدیر دارد و از اینکه رخدادهای مناسبتی با هدف توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به توجه عمیق به این موضوع شده است، نشان دهنده درک بنیادین الزامات فرهنگی جامعه از سوی مجموعه فرهنگی شهر تبریز است.
وی افزود: طرح ایستگاه های مطالعه، یکی از طرحهای ارزنده‌ای بود که توانست به رغم نوپا بودنش، موجب تشویق شهروندان به امر کتابخوانی شود و آنها از این ظرفیت به خوبی بهره برداری کنند.
خدایی ادامه داد: یکی از دلایل بنیادین در توفیق این طرح آن است که نگرش مثبت به امر کتابخوانی موجب خلق ایده های نو و جدید در این حوزه شد و مجموعه فرهنگی شهرداری به سمتی رفت که بتواند این ایده‌ها را اجرایی کند.
وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده و خلاقانه از سوی حوزه فرهنگی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: اداره کل کتابخانه‌های استان متعهد می‌شود تا زمینه به‌روزرسانی کتاب‌های موجود در این فضاها را فراهم نماید تا از ظرفیت این اداره کل نیز در کتابخوان کردن شهروندان استفاده شود.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا