اخبار

ظرفیت نخبگان اقتصادی برای حل مشکلات آوج به کار گرفته می‌شود

ظرفیت نخبگان اقتصادی برای حل مشکلات آوج به کار گرفته می‌شودنصرت الله علیرضایی روز جمعه در دیدار با اهالی روستای لجامگیر از توابع بخش مرکزی آوج، بیان داشت: دولت در شرایط مالی و اعتباری سختی قرار دارد و همه در جریان وضعیت و میزان فروش نفت و درآمدهای حاصل از آن هستند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ارز وارد کشور نمی‌شود و تزریق اعتبارات به طرح‌های عمرانی کند شده است و در این شرایط نیازمند یک شکل جدیدی از حکمرانی و مدیریت با محوریت و مشارکت مردم هستیم.
فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه شاخص‌ها و متغیرهای زیادی بر علم اقتصاد دخیل است، گفت: با شعارهای احساسی و طرح‌های خام و نپخته نمی‌توان از اصلاح و تحول سخن گفت بلکه باید برای حل مشکلات از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران اقتصادی بیش از گذشته بهره برد.
علیرضایی اظهار داشت:مردم به لحاظ تاریخی و فرهنگی انتظار دارند که تمام مسایل و مشکلات جوامع شهری و روستایی توسط دولت رفع شود در حالیکه این نگاه و رویکرد در برخورد با موضوعات نیازمند بازنگری و اصلاح است.
فرماندار شهرستان آوج در این دیدار درخصوص پیگیری جهت مرمت و بهسازی راه ورودی روستا، ساماندهی استخر ذخیره آب کشاورزی و اجرای طرح هادی روستا قول مساعد داد.
شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا