اخبار

ظرفیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در انتخابات استفاده شود

به گزارش ایرنا ماشاءالله نعمتی سه‌شنبه شب در نشست با احزاب و تشکل های سیاسی الیگودرز تصریح کرد: تمام دولت هایی که بعد از انقلاب اسلامی  روی کار آمده برای اعتلای ایران اسلامی تلاش و فعالیت کرده اند و ارزیابی عملکرد آنها باید بر مبنای برهه زمانی فعالیتشان انجام شود.

وی افزود: تحریم های ظالمانه، سیل، بلاهای طبیعی و گسترش کرونا، مشکلات جدی  را برای کشور به وجود آورد که با فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دلسوزی مسئولان، همراهی مردم و مشارکت های احزاب باعث شد یکدلی، وحدت و انسجام اجتماعی در سطح کشور شکل بگیرد تا بتوان از این بحران ها عبور کرد.

نعمتی تصریح کرد: کنش و فعالیت احزاب باید بر مبنای قوانین و مقررات و همچنین در چارچوب اساسنامه باشد و تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات بکار گیرند.

حجت الاسلام  اصغر ترکی مسئول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان نیز گفت: انتخابات باید سالم همراه با مشارکت عموم مردم، احزاب، گروه ها و رسانه ها برگزار شود.

وی افزود: در صورتی که کاندیداها از جانب احزاب معرفی شوند مثمرثمر خواهد بود و افراد معرفی شده ضمن وابسته بودن به حزب، مسئولیت پاسخگویی به افکارعمومی را به عهده خواهند گرفت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می شود.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا