ظرفیتهای پاسخگویی غیرحضوری در سایپا فعال است/ نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش نیست
ظرفیتهای پاسخگویی غیرحضوری در سایپا فعال است/ نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش نیست
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.به گزارش سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.به گفته وی در حال حاضر این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.کاظمی تصریح کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیتهای غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخگویی این معاونت صورت میگیرد.