اخبار

طرح آجر به آجر در مدرسه‌سازی از نمادهای همیاری اجتماعی است

طرح آجر به آجر در مدرسه‌سازی از نمادهای همیاری اجتماعی استپیام صدقی روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای حوری عجب شیر افزود: استقبال و مشارکت خانواده ها در مدرسه سازی نشانگر اعتقاد و باور مردم به گسترش فضاهای شاد و ایمن برای دانش آموزان است.
وی «طرح آجر به آجر» را حماسه دوست داشتن علم و دانش بیان کرد و گفت: از ویژگی های این طرح مشارکت مردم با اهدا کمترین مبلغ  و حتی یک آجر، به عنوان یار و یاور آموزش و پرورش در تامین فضای شاد و ایمن برای آینده سازان کشور است.
وی افزود: در راستای اجرای طرح آجر به آجر از انعقاد هشت مورد تفاهم نامه درسطح استان خبردا.
مدیر آموزش و پرورش عجب شیر نیز کمک به مدرسه سازی را امری با ارزش و از سرمایه های معنوی برای هر فرد مشارکت کننده برشمرد و گفت: مشارکت در مدرسه سازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مردم، نشان از ایمان و اعتقاد راسخ و بالای خیرین در این راه خداپسندانه است.
علیرضا قادری تصریح کرد: ساخت هر مدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.
مدرسه ۶ کلاسه روستای حوری در زمینی به مساحت ۱۰۰۰مترمربع، با زیر بنای ۴۰۰ مترمربع و اعتبار بیست میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی ساخته می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا