اخبار

طرح‌های عمرانی ستاد بازسازی عتبات قزوین متوقف نشده است

طرح‌های عمرانی ستاد بازسازی عتبات قزوین متوقف نشده استحامد کبودوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح توسعه و نوسازی حرم دو طفلان مسلم(ع) به عنوان مهم ترین طرح ستاد بازسازی عتبات قزوین توسط پیمانکاران به هیچ عنوان تعطیل نشده و ولی روند اجرایی طرح کمی کندتر از گذشته در حال انجام است.

وی اظهار داشت: استان قزوین از سال ۸۲ مسوول بازسازی حرم دو طفلان مسلم(ع) در شهر مسیب عراق بوده و تا به امروز با همت خیران و عاشقان اهل بیت(ع) در قزوین خدمات چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.

کبودوند با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و خدماتی گسترده این ستاد در عراق،افزود: قزوین به صورت مشارکتی در بسیاری از این طرح‌ها با ستاد همکاری دارد.

این مسوول اضافه کرد: این ستاد بیش از  ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک مختلف عمرانی، بازسازی و مرمت حرم‌های مطهر ائمه (ع) در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین را در دستور کار دارد که بیش از ۱۶۰ طرح را به اتمام رسیده و بقیه نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های ساخت و بازسازی عتبات به همت خیرین و مردم جمع آوری می‌شود، تاکید کرد: هیچ بودجه‌ای توسط بیت‌المال و منابع دولتی در اختیار ستاد قرار نمی‌گیرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین افزود: هم اکنون کمک‌های مردمی و نذورات به صورت برخط (آنلاین) با شماره *۲۳۳# قابل پرداخت است و همچنین شهروندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی و نقدی خود را  به مراکز استانی ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

وی از شهروندان خواست با توجه به احتمال وقوع برخی سودجویی‌ها از احساسات مردمی از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا