شورای راهبردی نمیتواند مصوبات شورای عالی ترافیک را وتو کند
حیدری با بیان اینکه مطالعات ایجاد تقاطع مدرس روی میز شورای همتاست، گفت: این موضوع که چگونه این مورد به شورای راهبردی رفته است جای تعجب دارد.

#همدان، حیدری با تأکید بر اینکه نباید مکاتبات شورا و شهرداری بی پاسخ بماند، بیان کرد: با این اوصاف با هر تصمیمی مبنی بر ایجاد زیرگذر یا روگذر البته مبنی بر نظر کارشناسان موافق هستیم. مدیریت استان هم هر گزینه ای مد نظر دارد باید بدون فوت وقت ابلاغ نماید و در آینده نیز پاسخگوی آن باشد.
رییس کمیسیون فنی عمرانی #شورای_شهر همدان در ادامه در خصوص اقدامات در حوزه حمل و نقل نیز یادآور شد: در حوزه نوسازی، درآمد ناوگان تاکسیرانی کفاف تأمین خودروی صفر بدون ارائه تسهیلات را نمیدهد.
حیدری با بیان اینکه نوسازی ناوگان #تاکسیرانی نیازمند ارائه تسهیلات و تأمین مالی از سوی بانک و یا ورود مجموعه خصوصی است، تصریح کرد: عدم نوسازی تاکسیها در شهر، قابل قبول نیست و با پیگیری و تأمین مالی تاکسیداران از طریق ارائه تسهیلات باید سالیانه 100 تا 200 دستگاه نوسازی شود.
وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته حمل و نقل در 26 آذرماه و لزوم پیشبینی برنامههایی به این منظور از سوی سازمان مربوطه، افزود: در این دوره شورا و شهرداری یکی از اهداف برداشتن گامی در راستای حل مشکلات ترافیکی بود.
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: بیان اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی از تصویب طرح جامع ترافیکی تا هوشمند سازی تقاطعها و نوسازی ناوگان در قالب یک تجربهنگاری ضروری بوده و باید بستری به این منظور در هفته حمل و نقل فراهم شود.
حیدری با بیان اینکه حل تمام #مشکلات_ترافیکی در دست شورا و شهرداری نیست، گفت: برخی تصمیمات باید در شورای ترافیک اتخاذ و توسط نهادهای مربوطه همچون پلیس راهور و شهرداری اجرا شود.