خبر/ گزارش

شورای تبریز خواستار تعاونی شدن شرکت تدبیراندیش شد

احد صادقی، در جلسه علنی شورا خواستار تعاونی شدن شرکت تدبیراندیش شد و تأکید کرد که این موضوع به عنوان اصلی‌ترین مطالبه کارکنان حوزه فضای سبز مطرح است. وی همچنین به عدم دریافت پاسخ به نامه‌ای که در تاریخ ۱۱ مهرماه ارسال کرده بودند، اشاره کرد و بر ضرورت پرداخت کامل حقوق کارکنان تأکید نمود.

احد صادقی، رئیس #کمیسیون_محیط زیست_و_خدمات_شهری شورای اسلامی شهر تبریز، در دویست و هجدهمین جلسه علنی شورا که صبح امروز در عمارت تاریخی #شهرداری برگزار شد، تأکید کرد: #تعاونی شدن شرکت #تدبیراندیش، اصلی‌ترین مطالبه ما است.

صادقی در این جلسه اظهار داشت: “ما در تاریخ ۱۱ مهرماه سال جاری، نامه‌ای با هفت بند در خصوص مسائل و مشکلات شرکت تدبیراندیش ارسال کردیم که تا به امروز پاسخی از سوی مسئولان دریافت نکرده‌ایم.”

وی افزود: “دو بند از این نامه به ویژه مورد توجه کارکنان حوزه #فضای_سبز قرار دارد؛ یکی از این موارد، تعاونی شدن شرکت تدبیراندیش است که خواست اولیه توافق شورا و شهرداری به شمار می‌رود و دیگری، پرداخت کامل حقوق کارکنان این حوزه، اعم از ثابت و فصلی است.”

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در پایان گفت: “هدف ما این است که همانند شرکت #تلاشگران_سهند، که به تعاونی تبدیل شد و موجب رضایت کارکنان گردید، شرایط مشابهی برای شرکت تدبیراندیش نیز فراهم شود.”

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا