اخبار

شهردار تبریز: وجود فساد در هر مجموعه‌ای ناشی از حاکم‌نبودن ضوابط است

شهردار تبریز: وجود فساد در هر مجموعه‌ای ناشی از حاکم‌نبودن ضوابط استایرج شهین باهر روز شنبه در جلسه مدیریت کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری تبریز افزود: در دوره فعلی شورا و شهرداری تبریز، جدیت ویژه ای روی موضوع شفافیت در امور وجود دارد و در این رابطه در چند حوزه اساسی مانند عمران، شهرسازی و خدمات، اقدامات جدی انجام شده و دستاوردهای خوبی مانند تجمیع و الکترونیکی کردن آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کاهش میزان ترک تشریفات به حاصل شده  است.
وی با بیان اینکه اولین مرحله مبارزه با فساد، پذیرش وجود آن در برخی حوزه هاست، اظهار داشت: در این مجموعه با آگاهی از این موضوع قاطعانه با آن مبارزه می شود و دستاوردهای خوبی نیز تاکنون به دست آمده است.
شهردار تبریز گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر به عنوان سیاست گذار مجموعه مدیریت شهری، ساختاری نظام مند و منطبق با قانون در مجموعه مدیریت شهری تبریز در حال شکل گیری است.
شهین باهر با اشاره به ضرورت الکترونیکی شدن امور شهرداری ادامه داد: هم اکنون ساز و کارهای لازم برای فرایند صدور الکترونیکی مجوزها در حوزه شهرداری منطقه ۹ فراهم شده که بر این اساس ضرورتی برای مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری نیست و آنان می توانند از منزل یا محل کار خود، امور مربوط به شهرداری را اقدام و پیگیری کنند.
کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا