اخبار

شهرداری منطقه ۸ با دارالتحقیق شهید مطهری تفاهم نامه مشترک امضا کرد

شهردار منطقه ۸ به همراه مسئول فرهنگی منطقه ۸ در دیداری با حجه الاسلام قدوسی از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای برگزاری دوره های فرهنگی اجتماعی مشترک با این نهاد تحقیقی خبر داد.

به گزارش شهریار، علی مدبر در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات مثمرثمر حجه الاسلام قدوسی، این اقدامات را آغازگر حرکتهای فرهنگی در سطح منطقه دانست و خواستار تداوم و توسعه فعالیت های فرهنگی با مشارکت شهرداری منطقه ۸ و دارالتحقیق شهید مطهری شدند.
مدبر خانه تاریخی مجتهدی ها را دارای پتانسیل فراوانی برای استفاده به عنوان کاربری فرهنگی و گردشگری اشاره نموده و اعلام آمادگی نمود این خانه تاریخی به عنوان فرهنگسرای خصوصی مورد استفاده قرار گیرد.
وی احداث کافه هنر و کافه کتاب و ایجاد فرهنگسراهای خصوصی متعدد در معابر سطح حوزه را جزو برنامه های آتی منطقه ۸  اعلام کرد و از همکاری این منطقه با اهالی هنر و جوانان و نخبگان شهر در آینده نزدیک برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مختلف خبر داد.
مدبر در ادامه بر لزوم فرهنگ سازی و توسعه آموزش شهروندی توسط شهرداری منطقه ۸ تاکید کرده و از اجرای برنامه های متعدد در این حوزه توسط واحد فرهنگی اجتماعی منطقه ۸ خبر داد. 
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا