اخبار

شلیک پلیس زندانی فراری را در آذرشهر به دام انداخت

معاون فرهنگی اجتماعی استان آذربایجان شرقی  از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و زندانی متواری با تلاش و از جان گذشتگی ماموران انتظامی شهرستان آذرشهر خبرداد.

به گزارش باش خبر ،سرهنگ”هاشم شعفی”در تشريح جزئيات اين خبر افزود: دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و #زندانی #متواری با تلاش و از جان گذشتگی ماموران انتظامی شهرستان آذرشهر خبرداد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت:با کسب خبر مبنی بر اینکه یک نفر متهم که به اتهام فرار از زندان، تیراندازی علیه مأموران، تهدید آنان، #باجگیری با #اسلحه_گرم و حمل سلاح جنگی غیرمجاز تحت #تعقیب است ؛ در سطح شهر در حال پرسه زنی است  سریعا ماموران جهت دستگیری وی به محل اعزام شدند.

وی افزود: #متهم با مشاهده ماموران از مغازه خارج و با یک قبضه #کلت کمری شروع به تیراندازی به سمت مأموران کرد که مأموران نیز  با رعایت قانون بکارگیری سلاح و موارد ایمنی اقدام به #تیراندازی نموده و متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

سرهنگ شعفی در ادامه افزود: متهم دستگیر شده، جهت مداوا توسط اورژانس به بیمارستان آذرشهر منتقل و در بازرسی از وی تعداد یک قبضه کلت کمری و تعداد 2 خشاب با تعداد 17 تیر کشف و ضبط شد.

وی بر ادامه همکاري و تعامل مردم با پليس استان تاکيد و تصريح کرد: انتظار پليس از مردم همکاري و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داريم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غير متعارف از افراد مخل نظم و امنيت عمومي را در اسرع وقت با شماره هاي 110 و 197 به پليس اطلاع دهند./داراخبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا