اخبار

شرکت عمران شهر سهند ۲۵۸ واحد مسکونی برای ایثارگران می‌سازد

شرکت عمران شهد سهند با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، تعداد ۲۵۸ واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری استان می‌سازد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی روز سه شنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه، اظهار کرد: تفاهم‌ نامه مزبور با هدف ایجاد، گسترش و تقویت زمینه‌های همکاری‌ مشترک و در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به امضا رسید و امیدواریم موجب رضایت مندی خانواده‌ها جامعه هدف شود.

عباس پورحسن افزود: طی یک سال گذشته با همکاری مسئولین استانی اقدامات بسیار ارزنده‌ای و خوبی در خصوص تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی صورت گرفته است که جای قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی دارد.

وی لازمه تحقق برنامه‌های طرح تأمین مسکن را توجه به فرصت‌ها، زیرساخت‌ها و ارتقای کیفیت خدمات عنوان کرد و ادامه داد: توجه به نیازهای اولیه و ضروری جامعه ایثارگری و تلاش در جهت بهبود وضعیت معیشت این عزیزان به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی این اداره کل است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این مراسم با اشاره به این‌که قدوم خانواده شهید برای این شهر و شرکت برکت آفرین است، گفت: مادران شهدا، مادران معنوی جامعه هستند و در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) بالاترین ارزش، احترام به جایگاه شامخ شهدا و خانواده‌های عزیز آنان است.

عباس مصطفوی افزود: با اتحاد و همدلی اعضای هیئت مدیره و کارکنان متعهد شرکت عمران با اقدامات چشمگیری که در ۲.۵ سال گذشته در شهر جدید سهند انجام گرفته و این شهر در گروه برترین شهرهای جدید جای داشته و افتتاح و بهره برداری از پروژه بزرگ آزادراه تبریز – سهند نیز که آرزوی دیرینه شهروندان بود، گواه این ادعا است

وی، تحویل بیش از ۳۵۰۰ واحد به متقاضیان مسکن مهر، استقرار تندیس شهدا در محل پروژه و نمایش صحنه به شهادت رسیدن شهید باکری در میدان بزرگ شهید باکری شهر، شروع ۹۹ پروژه در سال جاری و تبدیل ۶۵ مورد آن به قرارداد را در سایه تلاش‌های خادمان نظام دانست.ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا