خبر/ گزارش

شرایط خاص کار در مترو در جذب نیروی انسانی برای این مجموعه در نظر گرفته شود

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی‌ شهر تبریز گفت: هنگام جذب نیروی انسانی جدید برای مجموعه‌‌ی مترو باید شرایط خاص کاری آن مدنظر شهرداری قرار گیرد.

#تبریز،روح‌الله رشیدی، رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی‌ شهر تبریز، در این جلسه، اظهار کرد: برای رفع نقص سیگنالینگ ایده بر این بود سیستمی غیر از سیستم موجود برای فاز سوم مستقر شود که مجموعه‌ی مترو براین باور بود که سیگنالینگ بصورت یکپارچه باشد.
وی ادامه داد: دو‌نوع #سیگنالینگ برای یک خط یکپارچه در نظر گرفته شده، مطرح شود که این کار را چه کسی تایید کرده است،
وی با طرح سوالی مبنی براینکه اتاق مرکز کنترل مسلط بوده و آیا احصا شده‌ است، گفت: سوال و تاکید بنده بر دانستن این است که این دستورالعمل را چه کسی تایید می‌کند آیا تمام مسئولیت‌های بر عهده‌ی آقای وحیدکیا است یا خیر؟!
رشیدی عنوان کرد: دغدغه‌ی ما بلاتکلیفی مدیریتی بوده اینکه چه کسی این دستور العمل را تایید کرده است، تمام تلاش ما این است تا راهی پیدا کرده و بصورت ایمن در خط #مترو که سرمایه‌‌ی خود ملت برای تکمیل آن صرف شده است، ثمره‌ای برای مردم داشته باشد.
وی عنوان کرد: شهردار موظف است تا بعنوان رییس شورای سازمان با ریاست هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهرداری جلسه‌ای برگزار کرده و دستورالعملی که جایگزین سیگنالینگ‌هاست را به سازمان مرکز برسانند.
وی با بیان اینکه خط یک مترو بصورت کامل به اتمام برسد، افزود: اتلاف منابعی که بدلیل عدم بهره‌برداری صورت گرفته شایسته نبوده و ما بعنوان نهاد سیاست گذاری بر خود وظیفه می‌دانیم تا کار این همه نیروهایی که بصورت شبانه روزی در این مجموعه زحمت می‌کشند، به پایان برسد از این رو همگی باید دست به دست هم داده سهم خود از این موضوع را بر عهده بگیریم.

وی گفت: انتظار داریم سال ۱۴۰۴ خط یک مترو به بهره‌برداری برسد نه اینکه بعد عادت کردن مردم خط را یک طرفه کنیم, بحث و دغدغه‌‌ی ما این است، این موضوع به پایان برسد، اگر ۶ ماه هم اقدامات خط یک اینگونه ادامه پیدا کند و عملیات آن به پایان برسد بهتر از آن است که خط مترو یک را موقتا باز کنیم.

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و #ترافیک شورای اسلامی‌ شهر تبریز با تاکید بر ضرورت تکمیل خط یک مترو تبریز عنوان کرد: شرایط خاص کار در مترو باید در نظر گرفته شود، موضوع نیروی انسانی نیاز به ارتقا داشته چرا که کلاس کار در جذب نیروی انسانی در این مجموعه متفاوت تر است.

در ادامه‌ گزارش حمل و نقل ریلی از آخرین وضعیت تکمیل نواقص خط یک( سیگنالینگ، اسکادا، لینک ارتباطی، نحوه خدمات دهی و …) و آخرین وضعیت اجرایی خط دو در کمیسیون ارائه شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا