اخبار

شبکه عملیاتی و رسانه‌ای “داعش خراسان” شناسایی شده و مهره اصلی آن بازداشت شد

با تلاش و اقدام سازمان اطلاعات س.پ.ا.ه فجر استان فارس، موفق به شناسایی و دستگیری مهره اصلی شبکه عملیاتی و رسانه‌ای "داعش خراسان" شد. این فرد، که از سال ۹۸ در تحقیق و پیگیری اطلاعاتی فعالیت می‌کرد، در برخی استان‌ها از جمله تهران، به شناسایی افراد افراطی و جذب آنها برای پیوستن به این گروه تروریستی مشغول بود. این اقدام قابل تحسین سازمان اطلاعات س.پ.ا.ه فجر استان فارس است.

روابط عمومی س.پ.ا.ه فجر فارس اعلام کرد: با اقدام #سازمان_اطلاعات س.پ.ا.ه فجر استان، شبکه عملیاتی و رسانه‌ای “داعش خراسان” شناسایی و مهره اصلی آن دستگیر شد.

براساس اعلام روابط عمومی س.پ.ا.ه فجر فارس، آبان سال گذشته بود که حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) موجب به شهادت رسیدن ۱۳ نفر و مجروح شدن ۲۰ نفر از هموطنانمان شده بود و #گروه_تروریستی #داعش نیز #مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

حال با اقدام سازمان اطلاعات س.پ.ا.ه فجر استان #فارس ، شبکه عملیاتی و رسانه‌ای “داعش #خراسان ” شناسایی و مهره اصلی آن دستگیر شد.

این فرد که از سال ۹۸ در رصد اطلاعاتی قرار داشت، در برخی استان‌ها از جمله #تهران بر شناسایی عناصر افراطی و جذب آنها برای پیوستن به گروه تروریستی مذکور فعال بود. /انتخاب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا