اخبار

شایعه‌پراکنی با حکم یک سال قبل مخبر برای زاهدی‌وفا

عصر چهارشنبه برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خبر استعفای زاهدی‌وفا از سرپرستی وزارت کار و معرفی به عنوان گزینه تصدی وزارت کار را پخش کردند، در صورتی که خبر استعفا صحت نداشته و خبر جعلی است. تکذیبیه این شایعه، نیز در رسانه‌های رسمی منتشر شد.

با این حال، برخی سایت‌های خبری از جمله خبرآنلاین و اقتصادنیوز عصر چهارشنبه مطلبی با این عنوان منتشر کردند که «فوری: زاهدی وفا استعفا داد / مخبر برای او حکم زد».

در متن خبر این سایت‌ها آمده بود: محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داد و مخبر معاون اول رئیس‌جمهور هم زاهدی‌وفا را به عنوان معاون خود منصوب کرد.
این سایت‌ها در ادامه، خبر از حکم مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برای زاهدی‌وفا داده و نوشته‌اند: «به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهوری، در حکم محمد مخبر به محمدهادی زاهدی وفا آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب می‌شوید.»

این شایعه‌سازی در حالی است که انتصاب زاهدی‌وفا به عنوان معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور مربوط به آبان‌ماه سال گذشته است.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا