اخبار

شاخص‌های حوزه راه الیگودرز بهبود یابد/ مطالبه تکمیل جاده خان‌آباد

شاخص‌های حوزه راه الیگودرز بهبود یابد/ مطالبه تکمیل جاده خان‌آبادبه گزارش خبرنگار مهر، محمد خدابخشی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های راه و شهرسازی الیگودرز با حضور وزیر راه، با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه راه، گفت: انتظار این است که نگاه وزارت راه به این شهرستان جدی باشد و فاصله الیگودرز با شاخص‌ها در این رابطه رفع شود.
وی با تاکید بر اینکه الیگودرز و نورآباد در لرستان بیشترین مشکل را دارند، گفت: بر اساس آمار و ارقام و شاخص‌ها باید حرف بزنیم.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص‌های حوزه راه الیگودرز باید با نگاه ویژه وزارت راه بهبود یابد، عنوان کرد: ۸۰ خانوار در روستای «لیروک» هنوز جاده دسترسی ندارند.
خدابخشی خطاب به مسئولان با تاکید بر اینکه شما باید مشکلات الیگودرز را با نگاه ویژه ببینید، افزود: باید از وضعیت محورهای الیگودرز بازدید کنید که بدانید چه شرایط بدی دارند.
وی با تاکید بر اینکه زیبنده نظام نیست بعد از بیش از ۴۰ سال شهروندان آن جاده دسترسی نداشته باشد، گفت: جاده الیگودرز – خان آباد راه دسترسی بیش از ۳۰۰ روستا است و این در حالیست که نیمه تمام باقی مانده و تکمیل آن مطالبه مردم الیگودرز است‌.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت تقاطع غیر همسطح شول آباد و جاده الیگودرز- داران، بیان داشت: قطعه دوم بزنوید- لیروک نیز باید مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود.
خدابخشی با اشاره به اینکه پروژه جاده الیگودرز- مسجد سلیمان نیز کمبود اعتبار دارد، افزود: برخی از روستاییان الیگودرز به دلیل اینکه منطقه آنها زیرساخت نداشته است به اطراف شهر مهاجرت کرده‌اند.
وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مسکن مهر الیگودرز، بیان داشت: در خصوص طرح گردشگری سد حوضیان سه سال است که دنبال عملیاتی شدن آن هستیم و این در حالیست که هنوز زمین آن واگذار نشده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این پروژه محرک توسعه الیگودرز است، گفت: ضرورت دارد که پروژه‌های حوزه راه این شهرستان هر چه سریع‌تر عملیاتی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا