اخبار

سیلی محکمی بر 3 ماه تبلیغات دشمن، استقبال پرشور مردم یزد از رئیسی

استقبال پرشور مردم یزد از رئیسی که سرمای هوای یزد را به صحنه ای دیگر از عزت و ابهت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت

یزد، مقصد دومین سفر از دور دوم سفرهای رئیس‌جمهور پس از خراسان جنوبی بود. آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح پنجشنبه به همراه شماری از اعضای کابینه وارد یزد شد و مورد استقبال پرشور و حماسی مردم دارالعباده قرار گرفت.
دیدار عمومی با مردم، افتتاح خط انتقال آب شرب استان یزد از منابع صنعت در مواقع اضطراری، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج‌فارس به استان یزد و فلات مرکزی و آغاز ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی از مهم‌‌ترین برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به یزد بود.

یزدی‌ها روز پنج‌شنبه 22 دی‌ماه در استقبال از رئیس‌جمهور مردمی حماسه آفریدند. براساس گزارش‌های منتشرشده، شهروندان یزدی از ساعات اولیه صبح پنج‌شنبه با حضور پرشور خود در خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی امیرچخماق یزد و در دست داشتن پلاکاردها و شعارنوشته‌های انقلابی از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی استقبال کردند.
تصاویر منتشرشده از خیل عظیم جمعیت و خودنمایی بنرهایی مانند «دارالعباده میزبان رئیس‌جمهور مردمی»، «یزد، آب ندارد»، «مرگ بر استکبار» و «رئیس‌جمهور مردمی» و… حاکی از آن است که روز پنج‌شنبه گرمای حضور حماسی، سرمای هوای یزد را به محاق برده و صحنه‌ای دیگر از عزت و ابهت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
بدون تردید، حضور حماسی مردم یزد و فریاد شعارهای انقلابی و مکتبی در استقبال از رئیس‌جمهور را می‌توان این‌گونه معنا کرد؛ سیلی محکم مردم ایران بر 3 ماه تبلیغات دشمن علیه جمهوری اسلامی.
آری، هنوز افکار عمومی و مردم بابصیرت و انقلابی ایران به رئیس‌جمهور مردمی و ولایتمدار خود اعتماد و امید دارند تا دولت سیزدهم از رهگذر سرمایه‌های اجتماعی و ظرفیت‌های داخلی، معضلات و مشکلات کنونی برآمده از دولت‌های قبل را ریشه‌کن کند.
رئیسی: پیام حضور باشکوه مردم در استقبال از دولت
حمایت از ارزش‌های انقلاب و اعلام حضور به رهبری است
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، ظهر پنجشنبه در جریان دیدار با مردم استان یزد در حسینیه امیرچخماق به حضور پرشور و پرمعنای مردم اشاره کرد و گفت: مردم استان یزد، بنده را با حضور پرشور و بامعنایشان شرمنده کردند و این استقبال، پیام حضور و حمایت از ارزش‌های انقلاب و پاسداشت خون شهیدان و همچنین اعلام حضور به امام المسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که مردم ایران همیشه در میدان آماده‌اند. /کیهان

#رئیسی #رئیس_جمهور #یزد #جمهوری اسلامی ایران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا