اخبار

سوگواره شعر فاطمی، باعث ایجاد معرفت فاطمی در شهر تبریز می‌شود

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برگزاری سوگواره شعر فاطمی، باعث ایجاد معرفت و آکنده شدن عطر معنوی فاطمی، در شهر تبریز می شود.

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز برگزاری موفق سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز را باعث ایجاد معرفت و آکنده شدن عطر معنوی فاطمی در شهر تبریز دانست.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به ارادت ویژه شهروندان تبریزی به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت افزود: علاقه و باور دیرینه تبریزیان به اهل بیت مکرم پیامبر اسلام(ص) از دیرباز باعث رونق رویدادهای مذهبی در این شهر شده و اهالی تبریز با روی گشاده و باور قلبی خود در تمام مناسبت‌های مذهبی، حضور فعال و چشمگیر دارند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌هایی برای به نمایش گذاشتن قدرت و اهمیت فرهنگی و مذهبی، بسیار مهم و تاثیرگذار است.
خوشنواز همچنین در ادامه تصریح کرد: سوگواره شعر فاطمی تبریز هم در زمره این رویدادهای مبارک است که علاوه بر بار رساندن دارایی‌های فرهنگی تبریز، توجه و علاقه مردم را به سمت خود جلب کرده است.
شهردار منطقه ۲ با تاکید بر اهمیت حمایت مادی و معنوی از برگزاری این سوگواره افزود: برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم باعث شکوفایی فرهنگ و هنر آئینی شهر تبریز، می شود.
وی در خاتمه تاکید کرد: به همین دلیل مجموعه مدیریتی شهر تبریز در به ثمر رسیدن این اتفاق مبارک، لازم است همکاری و تعامل لازم را به عمل آورند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا