اخبار

سولدو: بازیکنان تراکتور برای یک بازی خوب با استقلال آماده اند

زونیمیر سولدو عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و استقلال تهران، افزود: استقلال تیمی است که تاکنون در لیگ برتر باخت نداشته و کسب سه امتیاز برایشان مهمتر از انجام بازی زیباست.

سولدو در خصوص میزان رضایتش از تمرینات آماده‌سازی تیم در نیم فصل، گفت: یک هفته به خوبی تمرین کردیم اما به دلیل بیماری کرونا، کمی وقفه در روند آماده‌سازی تیم ایجاد شد.

سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه توانستیم تا حدودی از مشکلات هفته گذشته عبور کنیم، اضافه کرد: ابتلای برخی از اعضای تیم به بیماری کرونا در نتیجه بازی گذشته تاثیر گذاشت اما امیدوارم تمامی نفرات را در بازی با استقلال در اختیار داشته باشیم.

وی با اشاره به تمرینات سخت و پر فشار بازیکنانش گفت: معتقد هستم تمرینات منظم کمک حال تیم خواهد بود.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل انجام دادیم، گفت: بازیکنان خارجی، معیارهای مدنظرما همچون کیفیت و آمادگی بالا را نداشتند، به همین دلیل سراغ بازیکنان داخلی رفتیم و توانستیم چند بازیکن در پست‌های مورد نیاز به تیم اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم بازیکنان جدید باعث ایجاد رقابت در تیم شوند، گفت: به کمک بازیکنان تازه جذب شده ادامه مسابقات را با برنامه ریزی خوب دنبال خواهیم کرد.

سولدو در خصوص محرومان و مصدومان تیم برای بازی با استقلال، اعلام کرد: عبدالله حسینی و محمد مسلمی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

دیدار تیم های تراکتور و استقلال از هفته هجدهم لیگ برتر فردا جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد. //ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا