اخبار

سه طرح خدماتی آموزشی در میانه افتتاح شد

۲ طرح برق رسانی و یک طرح آموزشی در میانه با اعتبار۴۸۰ میلیارد ریال با حضور معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، امام جمعه، فرماندار و نمایندگان مردم شهرستان در مجلس به بهره برداری رسید.

هنرستان ۶ کلاسه شهدای بانک ملی در زمینی با مشارکت۲۲ میلیارد ریالی سازمان نوسازی مدارس استان و ۱۰ میلیارد ریالی بانک ملی یکی از این طرح ها بود .

امروز همچنین خط ورود و خروج خط میانه- کاغذکنان در کلید خانه ۶۳ ولت شهرک صنعتی شماره ۲ به طول تقریبی ۱۳ کیلومتر جهت ورود و خروج یک مدار از خط مذکور با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و با هدف تامین برق مورد نیاز متقاضیان شهرک صنعتی شماره ۲ میانه و همچنین طرح افزایش ظرفیت ترانس های ۶۳/۲۰ کیلو ولت میانه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت پست به جهت کاهش خاموشی ها و بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه در منطقه و تامین برق مطمئن متقاضیان منطقه با اشتغالزایی بیشتر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای صدها نفر ۲ طرح دیگری بود که در هفته دولت در شهرستان میانه به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در مراسم افتتاح این طرح ها، همدلی و همراهی مسوولین را سبب مهیا شدن زمینه برای اجرای چنین طرح هایی عنوان کرد.

علی جهانگیری فراهم سازی زیرساخت برای توسعه اقتصادی را ضروری برشمرد و افزود: با فراهم بودن زمینه و شرایط برای توسعه در شهرستان از میزان بیکاری نیز کاسته می شود.

فرماندار ویژه شهرستان میانه هم در آیین افتتاح این مدرسه از مشارکت بانک ملی در اجرای این مدرسه که در قبال مسوولیتهای اجتماعی نیز همواره احساس وظیفه می کند قدردانی کرد.

محمدرضا مشایخی با بیان اینکه شهرستان در انجام امور خیر و مشارکتی از جمله در مدرسه سازی زبانزد عام و خاص است به نیاز تاسیس و تجهیز مدارس در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی مدارس شهرستان به لحاظ فضا و تجهیزات فرسوده بوده و مشارکت بالای خیرین و اداره نوسازی را می طلبد.

فرماندار ویژه شهرستان همچنین در آیین افتتاح ۲ طرح نیرورسانی به شهرستان با قدردانی از زحمات و تلاش تمامی مسئولین مربوطه و پیگیریهای انجام یافته در این راستا گفت: این طرح ها ضمن رفع نیاز و در راستای اشتغالزایی و نیرو رسانی به شهرک و همچنین افزایش نیرو در شهرستان اجرا شده است.

مشایخی اضافه کرد: با توجه به تامین زیرساخت های موجود و جلب و جذب سرمایه گذرایهای جدید در شهرکهای صنعتی شاهد رونق شهرک صنعتی شماره ۲ میانه و اهداف توسعه ای آن خواهیم بود.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا