اخبار

سهم عمده اقتصاد کشور در اختیار اصناف است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: اصناف همواره نقش و اهمیت زیادی در رشد و توسعه کشور داشته اند و سهم عمده اقتصاد کشور در اختیار اصناف است.

، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با اعضای اتاق اصناف تبریز با بیان اینکه سختی‌های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد، اظهار داشت: اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه با مردم بوده‌اند و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز بسیار ارزشمند بوده است.

امام جمعه تبریز افزود: صنوف مختلف از دیرباز در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی خود نقش بسزایی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش اصناف در تکمیل حلقه نهایی فرآیند تولید تا مصرف کالاها و خدمات گفت: فعالیت‌های اصناف از بطن جامعه بوده و همیشه در تعامل با نیازها و تقاضاهای مردم بوده است و سریع‌تر در مقابل تقاضاهای مصرف‌کنندگان عکس‌العمل نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نقش و همراهی اصناف با ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه داد: شیوع کرونا بر تمام فعالیت‌های اقتصادی سایه انداخته و مشکلات زیادی را در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی ایجاد کرده است و اصناف نیز خسارت‌های زیادی متحمل شدند، اما بازاریان عزیز با تحمل مشکلات با ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری بسیار ارزشمندی داشتند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اصناف خصوصی‌ترین و بزرگترین بخش اقتصادی کشور هستند، خاطرنشان کرد: اصناف در تولید و اشتغال نقش مؤثری دارند و می‌توانند با راهبرد و نقشه راهی معین در توسعه بخش اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی نقش اثرگذار ایفا کنند.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا