اخبارتبریز-1

سرویس بهداشتی هوشمند در تبریز

به گزارش باش خبر، این سرویس بهداشتی که به صورت پایلوت در لاین پارک اتوبان کسایی روبروی هتل پارس #ائل_گلی #راه اندازی شده است دارای ویژگی های بخصوصی است.

بنا بر این گزارش برای احداث این #سرویس_بهداشتی #هوشمند 14 میلیارد ریال هزینه شده است و سرمایه گذار بخش خصوصی با مشارکت شهرداری #تبریز به دنبال احداث این نوع سرویس بهداشتی در دیگر نقاط شهر نیز است.
صرفه جویی اساسی در مصرف برق و آب، از بین رفتن کامل بوی بد و نامطبوع ، کاهش خرابی تاسیسات آب و فاضلاب، حذف دستگیره و قفل دستی از سرویس بهداشتی ،افزایش عمر مفید تاسیسات، ، نصب سنسورهای ضد سرقت در تجهیزات از قبیل شیرهای آب ، اجرا بر اساس آخرین استانداردهای روز سرویس های بهداشتی از ویژگی های این سرویس بهداشتی است.
نگهداری ، تنظیف و توسعه سرویس‌های بهداشتی و  نظارت مستمر بر وضعیت سرویس های بهداشتی از اموری است که ستاد معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
احداث و نگهداری بهینه سرویس هاس بهداشتی درنقاط پردتردد شهر از اولویت های مهم شهری است که شهرداری کلانشهر تبریز به صورت ویژه و اولویت دار به آن توجه می کند./فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا