اخبار

سردار قاآنی: نباید نگرانی درباره وضعیت آذربایجان داشته باشیم و چیز خاصی اتفاق نخواهد افتاد

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به سؤالی درباره موقعیت ایران در قبال تحرکات آذربایجان، تأکید کرد که نباید نگرانی درباره این موضوع داشته باشیم و وضعیت در حال رصد است و چیز خاصی اتفاق نخواهد افتاد.

سردار قاآنی، ۱۴ اردیبهشت در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، عنوان کرد: دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه‌های فراموش شده‌ای بود که انقلاب اسلامی آنان را احیا کرد.

وی ادامه داد: مقاومت جزو موضوعات زیرساختی برای #مسلمانان است که با وجود چنین ویژگی می‌توانند کار را به اتمام برسانند و بدون آن یا در بین راه، خسته شده و یا مسیر را عوض می‌کنند. #امام_راحل بعد از #انقلاب_اسلامی مسیر عزت و سربلندی #جامعه_اسلامی را مشخص کردند که باید برای #دفاع از ارزش‌های خود بایستیم و #مقاومت کنیم.

وی بیان کرد: اگر کسی از ما بپرسد بالاترین دستاورد در جنگ چه بود؟ اعلام می‌کنم بالاترین دستاورد #جنگ ، انسان‌سازی بوده است؛ امام راحل جنگ را به #دانشگاه انسان‌سازی تبدیل کرد و انسان‌هایی که در جنگ ساخته شدند، در هیچ دانشگاهی نمی‌توانستند ساخته شوند.

فرمانده س.پ.ا.ه با اشاره به مقابله‌های ایران با اسرائیل، اظهار کرد: ایران اسلامی مدافع مظلوم است و حوادث مهمی را پشتیبانی کرده است و امروز اسرائیل به ذلت افتاده است. اسرائیل در حال حاضر به نقطه‌ای از ذلت رسیده که دورتادور خود را سیم و رادار قرار داده تا کسی وارد حریم او نشود.

قاآنی اضافه کرد: امروز به حول قوه الهی و به برکت حرکت جمهوری اسلامی و رشد فرزندان اسلام در زیر سایه فرهنگ مقاومت، بعضی از روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌شود که رسانه‌های آنان تلاش بر عدم بیان آن دارند.

وی اظهار کرد: قبل از مسلح شدن کرانه باختری هر ساله به اندازه انگشتان دو دست هم عملیات نمی‌شد؛ اما امروز جوانان باغیرت فلسطینی با درس گرفتن از این فرهنگ در عین حالی که در تمام عملیات‌ها برآورد شهادت دارند؛ اما جانانه وارد میدان می‌شوند و ترسی از شهادت ندارند.

فرمانده س.پ.ا.ه در پاسخ به این سوال که موضع ایران در قبال تحرکات آذربایجان چیست؟ اظهار کرد: نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که نابودی اسرائیل را چه زمانی خواهیم دید؟ گفت: قطعا به حول قوه الهی ۲۵ سال حضرت آقا بر روی زمین نخواهد ماند و بنابر فرموده رهبر انقلاب خودشان هم عجله دارند. /منیبان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا