اخبار

سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری بود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ضمن گرامیداشت «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» این دهه را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش شهریار، ‌حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در نشست بصیرت افزایی که به مناسبت دهه “بصیرت و میثاق با ولایت” برگزارشد گفت: سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت، رهبری و نظام اسلامی بود.
وی با اشاره به اینکه مهمترین کلید واژه وصیت نامه سردار دل ها، «ولایت فقیه» است، گفت: اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در این وصیت نامه ماندگار، از آغاز تا خطوط نهایی ادامه دارد.
وی با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ولایت فقیه برجسته‌ترین فراز وصیت‌نامه مبسوط سردار شهید سلیمانی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب انبیا و اولیای الهی است، افزود: مکتب سلیمانی که نشات گرفته و در ادامه مکتب خمینی کبیر (ره) است مورد تایید، تاکید و سفارش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در ادامه با تبیین و تشریح مکتب سلیمانی در بعد ولایت مداری اظهار کرد: بهترین برنامه الگوپذیری و اصلاح و خودسازی برای جوانان، مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.  
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا