اخبارتبریز-1شهر و شورا -1

سربازان برومند، مدافعان حریم امنیت کشور/ آتشنشانان با ایثار برای نجات جان شهروندان تلاش می‌کنند

رییس شورای شهر تبریز عنوان کرد: سربازان برومند میهن عزیزمان بخش عظیمی از فعالیت های امنیتی کشور را عهده دار بوده و از حریم کشور دفاع می کنند.

به گزارش باش خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، #شهرام_دبیری شامگاه روز سه شنبه در صد و پنجاه و دومین جلسه علنی فوق العاده ضمن عرض خوشامدگویی به حاضرین اظهار کرد: سالگرد ش.ه.ا.د.ت امام حسن عسگری(ع) را خدمت همگان تسلیت می گوییم و همچنین نخستین روز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود(عج) را به تمام شیعیان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز روز سرباز بوده که این مناسبت را هم به تمامی سربازان تبریک عرض می کنیم، ادامه داد: همه ما می دانیم که بخش عظیمی از فعالیت های نیروی نظامی کشور بر عهده این عزیزان است از این رو #قدردان تلاشهایشان هستیم، باید گفت جوانان سرباز در دوران دفاع مقدس  هم نقش بسیار مهمی داشته بطوریکه مدافعان امنیت کشور بودند.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: روز چهارشنبه سالروز شکست حصر آبادان بوده که در این روز ۱۵۰ کیلومتر از خاک ایران باز پس گیری شده است، این مناسبت ارزشمند را هم گرامی می داریم.
دبیری ادامه داد: همچنین روز چهارشنبه ۵ مهر روز گردشگری است، در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۹۶۰ میلیون #گردشگر از کشور خود خارج شدند که از این آمار بیش از یک تریلیون دلار گردش مالی به وجود آمده است، ما نیز در این راستا تلاش هایی داشته ایم ولی هشتادمین کشور هستیم، در این راستا نیز امیداریم به جایگاه های مطلوب تری دست یابیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۶ مهر ماه مصادف با روز شمس تبریزی و روز جهانی عرفان است، گفت: #شمس_تبریزی در قرن ششم در تبریز به دنیا آمد و #مولانا نیز از مریدان وی بود که یکی از آثار خود را به نام وی نام‌گذاری کرده است.
رییس شورای اسلامی شهر #تبریز در بخشی از سخنانش ضمن تبریک روز #آتشنشان عنوان کرد: روز جمعه روز آتش نشان بوده که باید بگوییم آتشنشانان ما با ایثار برای نجات جان شهروندان تلاش می‌کنند و چه بسا جان خود را در این راه از دست می دهند.
دبیری ادامه داد: ما در شهر خودمان بارها شاهد فداکاری آتش نشانان بودیم و نمونه آن هم صالح امانی است که در حین حادثه دچار آسیب شدید مغزی شده و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد و حقوق وی نیز ناچیز است، مصوبه شورا و شهرداری در این باره وجود دارد ولی کفاف هزینه های وی را نمی دهد، از همین رو باید قدردان این عزیزانی باشیم که برای آسایش شهروندان جانفشانی می کنند‌.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس را نیز در پیش رو بوده که  یاد و خاطر تمامی شهدا الخصوص ش.ه.د.ا.ی دوران دفاع مقدس را هم گرامی می داریم.
دبیری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: روز جهانی قلب را نیز پیش رو داریم که این روز به منظور آگاهی مردم از بیماری های قلبی و پیشگیری از آنها نامگذاری شده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا