اخبار

ستاره ماشین‌سازی، شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات

ععملکرد «پیمان بابایی» مهاجم بومی‌تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در لیگ بیستم فوق‌العاده بوده است. او در ۱۱ دیدار که در ۸ بازی آن به صورت فیکس و ۳ بازی نیز به صورت بازیکن تعویضی به میدان رفته، موفق به زدن ۶ گل شده است. جالب اینکه ماشین‌سازی در ۱۴ بازی خود فقط ۹ گل وارد دروازه حریفانش کرده است و پیمان بابایی با ثبت ۶ تای آن‌ها به نام خود، به تنهایی دو سوم گل‌های تیمش را به ثمر رسانده و آقای گل سبزپوشان تبریزی و یکی از مدعیان کفش طلای مسابقات محسوب می‌شود.

با این عملکرد درخشان، تک ستاره ماشین‌سازان به شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات تبدیل شده و رسانه‌های پایتخت حسابی روی او زوم کرده‌اند؛ بعد از اینکه باشگاه تراکتور اعلام کرد این مهاجم بومی‌را به عنوان یکی از اهداف اصلی‌اش در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل مدنظر دارد، خبر می‌رسد باشگاه استقلال نیز با ارسال پیشنهاد رسمی‌به باشگاه ماشین‌سازی، خواهان به خدمت گرفتن بابایی شده است. این درحالی است که پرسپولیس هم برای حل مشکلات خط حمله خود در غیاب عیثی آل‌کثیر نیم‌نگاهی به این بازیکن دارد.

با توجه به اینکه تراکتور مبداء فوتبالی پیمان بابایی و تیم شهر اوست، انتظار می‌رود تا این تیم شانس بیشتری نسبت به رقبای سرخابی خود برای جذب ستاره گلزن ماشین‌سازان داشته باشد. هرچند ماشین‌سازی هم نیاز مبرمی‌به او دارد. با این حال، لژیونر سابق فوتبال تبریز در واکنش به پیشنهاداتش گفته است که پس از بازی با صنعت‌نفت و پایان نیم‌فصل درباره این پیشنهادات فکر خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که او درنهایت چه تصمیمی‌برای آینده خود می‌گیرد و آیا راه بازگشت به خانه را در پیش می‌گیرد یا خیر؟ .اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا