اخبار

سبقت فروش از خرید در بورس زنجان

مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۴ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۶ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اشاره به معاملات این منطقه در هفته منتهی به ۱۹ خردادماه، اظهار کرد: در این مدت ۸۳ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۸۴ سهم و حق‌تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

وی افزود: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته بورس منطقه زنجان بیش از ۴۱۶ میلیارد و ۳۰۸ میلیون و ۲۵۳ هزار ریال بود که ۴۴ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۶ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

این مسئول با اشاره به میزان خرید و فروش انجام‌ شده، ادامه داد: ارزش سهام خریداری‌ شده در این مدت بیش از ۱۸۴ میلیارد و ۶۰۱ میلیون و ۹۴۳ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۲۳۱ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۳۰۹ هزار ریال است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان تصریح کرد: این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است. معاملات هفته گذشته به دلیل تعطیلات رسمی فقط طی سه روز (۱۷ تا ۱۹ خرداد) انجام شده است.

نجفی با اشاره به معاملات بورس این منطقه در هفته ماقبل (۸ تا ۱۲ خرداد)، یادآور شد: در این مدت ۹۱ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۴۷۳ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از ۵۶۵ میلیارد و ۲۱۳ میلیون و ۳۰۹ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا