اخبار

سامانه الکترونیکی 《سجام 》آماده دریافت گزارش تخلف انتخاباتی است

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور رصد و پایش فضای انتخاباتی سامانه « سجام » قوه قضائیه در کنار ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی است.

، موسی خلیل‌اللهی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخابات در راستای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی باید تمام اقدامات و اخبار انتخاباتی مورد رصد و پایش قرار گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در راستای رصد و پایش هرچه بهتر اخبار و وقایع انتخاباتی سامانه جامع اطلاعات مردمی « سجام » در کنار ستاد پیشگیری از انتخابات آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص جرائم و تخلفات انتخاباتی است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: سامانه « سجام » ظرفیت بزرگی در راستای پیشگیری از وقوع و برخورد با جرائم و تخلفات بوده و باید از طریق رسانه‌ها در افکار عمومی به خوبی تبیین و معرفی شود.

وی با بیان اینکه همه شهروندان می‌توانند یکی از دیده‌بانان دستگاه قضایی به منظور پیشگیری از وقوع جرم باشند، متذکر شد: از لحظه آغاز به کار این سامانه در استان تا به امروز گزارشات بسیاری با مستندات از طریق سامانه سجام به دستگاه قضایی ارسال شده است.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا