اخبار

سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی شبکه‌سازی می‌شوند

سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی شبکه‌سازی می‌شوندسیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جلسه اتاق فکر سازمان‌های مردم نهاد استان اظهار داشت: در حال حاضر سازمان‌های مردم نهاد با اهداف مشترک زیادی در استان وجود دارند که از نهادها و دستگاه‌های مختلف مجوز فعالیت دارند و به صورت موازی و همسو حرکت و فعالیت می‌کنند. 
وی ادامه داد: ایجاد انسجام و وحدت رویه در بین فعالان سازمان‌های مردم نهاد، پایش فعالیت آنها در موضوعات تخصصی و ایجاد بستر تعامل در بین تشکل‌ها از اهداف شبکه‌سازی سازمان‌های مردم نهاد است.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد خانه تشکل‌ها و شبکه‌سازی سازمان‌های مردم نهاد از اهداف ماست و بعد از شبکه‌سازی تشکل‌ها، این سازمان‌ها در قالب شبکه‌های سازمان‌های مردم نهاد در خانه تشکل‌ها فعالیت خواهند کرد.
“طباطبایی”، سازمان‌های مردم نهاد را بازوی توانمند و حلقه اتصال حاکمیت با مردم عنوان کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد در بحث کرونا به‌خوبی به وظیفه خود عمل کرده و نشان دادند که در زمان نیاز می‌توانند به خوبی به یاری سیستم حاکمیتی بیایند و برای استقرار مطلوب برنامه‌ها کمک کنند.
وی در ادامه بر ضرورت ساماندهی موسسات خیریه اشاره کرد و اظهار داشت: نداشتن شفافیت برخی از مجموعه‌های خیریه باعث از بین رفتن اعتماد عمومی می‌شود از اینرو سازمان‌های مردم نهادی که در زمینه‌های خیریه فعالیت دارند باید ساماندهی شوند.
برگزاری دوره آموزشی در خصوص افزایش توانمندی سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت بحران و مقابله با آتش‌سوزی، راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی سازمان‌های مردم نهاد از برنامه‌هایی بود که مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در این جلسه به آن اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا