شهر و شورا -1مرند-۱

سارق با ۳۵ فقره سرقت در مرند دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو با ۳۵ فقره سرقت و همچنین دستگیری سه نفر مالخر در شهرستان مرند خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل #خودرو با ۳۵ فقره سرقت و همچنین #دستگیری سه نفر #مالخر در شهرستان #مرند خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل #خودرو در شهر مرند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و #پلیسی، افزود : ماموران با تلاش بی وقفه سارق حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی و پس از #هماهنگی_قضایی در عملیات #غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده که دارای سابقه متعدد #سرقت و #اعتیاد به مواد مخدر است در تحقیقات پلیسی به ۳۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کرد که در این راستا سه نفر مالخر نیز دستگیر شده و از مخفیگاه آن‌ها تعدادی باطری خودرو، جعبه ابزار، #ضبط_صوت و آچار آلات کشف و به مالباختگان تحویل داده شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش باش خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سردار محمدی با بیان این‌که مشارکت و همراهی مردم در امنیت و پیشگیری اجتماعی لازم ضروری است، گفت: شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدارهای #پلیس در صورت مشاهده پرسه زنی افراد معلوم الحال اطراف خودروهای پارک شده، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا