اخبار

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان

جلسه امروز شورای شهر تبریز با بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ به پایان رسید.

جلسه امروز شورای شهر تبریز با تجلیل از عوامل اجرایی پل‌های افتتاح شده اخیر در تبریز آغاز شد.

دستور جلسه بعدی بررسی #بودجه سال ۱۴۰۲ بود که اکبر خردمند در این خصوص اظهار داشت: هزینه‌های جاری در یازده ماهه نخست ۶۴۶ میلیارد بوده و ۸۵۷ میلیارد بدهی تحقق یافته داریم.

وی ادامه داد: بودجه پیشنهادی سال آینده دو هزار و ۶۴۰ میلیارد است که هزار میلیارد هزینه جاری و مابقی تملک دارایی سرمایه‌ای و مالی است.

مدیرکل امور مالی #شهرداری_تبریز تصریح کرد: همچنین ماهانه ۱۸۵ میلیارد حقوق پرداخت می‌شود.

در ادامه شهرام دبیری طی سوالی خطاب به شهردار اظهار داشت: برای #مالیات ارزش افزوده نزدیک ۱۹۰۰ میلیارد آورده در نظر گرفته شده اما نصف آن امسال تحقق یافته است، به چه دلیلی مطمئن هستید که این میزان محقق می‌شود؟

روح الله رشیدی هم عنوان کرد: سال آینده عمده اعتبار عمرانی در #شهرک جوانان صرف خواهد شد این بودجه نقدی یا غیرنقدی خواهد بود؟ شهرک جوانان برای رفع مناطق پرخطر است، سازوکار تحویل آن به ساکنین مناطق پرخطر چگونه خواهد بود؟

وی ادامه داد: تعداد مورد نیاز تبریز به دوربین پلاک خوان چه عددی است و آیا زیرساخت برای بعد از بهره برداری دوربین‌ها در نظر گرفته شده است؟

علی نوای باغبان هم در این جلسه ابراز داشت: چرا تاکنون نتوانسته‌ایم حقوق تمام کارکنان شهرداری را در یک روز واریز کنیم، آیا مشکلی بودجه‌ای است یا نرم افزاری؟

در ادامه فریدون بابایی اقدم هم خطاب به شهردار تبریز گفت: در توافقی که درباره شهرک جوانان رخ داد رفع معارض برعهده شهرداری گذاشته شد که به نظرم مساله اشتباهی بود و دولت باید رفع معارض را انجام دهد و شهرداری فقط به ساخت و ساز پرداخت شود.

وی ادامه داد: درباره مسیرگشایی و رفع مناطق پرخطر دوگانگی قیمت‌ گذاری خانه‌ها مورد اعتراض مردم است، اینکه در یوسف آباد قیمت خانه متری پنج میلیون و در منطقه انقلاب، متری ده میلیون باشد، کار درستی نیست.

احد صادقی هم طی سوالی عنوان کرد: سهم درآمدهای پایدار در چه منابعی دیده شده است؟ زیرا برخی مدعی کاهش درآمد از صدور پروانه هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا