اخبار

زمزمه‌های حضور رحمتی در تبریز/ پرورشگاه تراکتور: محل صدور اعتبار مربیگری

باشگاه تراکتور با سیاست‌های مالک جدید خود به محله برو و بیای مدیران و مربیان تبدیل شده که این بی‌ثباتی به مرور زمان تشدید می‌شود و همزمان با این تغییرات پیاپی، حضور مربیانی که بعضاً برای اولین بار تجربه سرمربیگری را سپری می‌کنند، در این تیم در حال مُد شدن است.

به میمنت خصوصی‌سازی، تراکتور رسما بهشت دلالان و بیکاران و پرورشگاهی برای تربیت مربیان شده است و بعد از محمد تقوی و ساکت الهامی‌که با حضور در نیمکت این تیم برای خود کسب اعتبار کردند، حالا خبرها و گمانه‌زنی‌ها از نامزدی سیدمهدی رحمتی به عنوان جانشین فیروز کریمی‌حکایت دارد.

گزینه‌ای که به زعم بسیاری از کارشناسان و دلسوزان تیم به هیچ عنوان در حد نام تراکتور نیست و به عبارتی دیگر، نیمکت این تیم در طی چند سال گذشته با سیاست‌های نادرست به اندازه‌ای تقلیل پیدا کرده که از جان توشاک پرآوازه در دنیای فوتبال، به سیدمهدی رحمتی درجه چندمی‌در فوتبال ایران رسیده است.

اینکه مدیران تراکتور در شرایط بحرانی تیم خود با چه سیاست، هدف و برنامه‌ای به دنبال جذب مربی خام و بی‌تجربه‌ای چون رحمتی هستند و این بی‌توجهی به موقعیت تیم در پروسه استخدام مربیان و تغییرات پیاپی در نیمکت تیم تا چه موقعی ادامه خواهد داشت، الله اعلم!

در حال حاضر تراکتور با اشتباهات سریالی مدیران خود در مسیری افتاده که پیش از این ماشین‌سازی آن را پیمود. تیمی‌که در سال گذشته بیاتلوها و اخباری‌ها را به فوتبال ایران معرفی کرد! و البته در سایه تصمیمات همین مدیران در شرایط اسفناک کنونی قرار گرفته است.

و در خاتمه این نکته شایان ذکر است که کاندیداتوری چنین مربیانی به عنوان گزینه سرمربیگری در تراکتور که با مخالفت پرشورها هم روبرو شده، ادامه دهن‌کجی‌های آشکار و بی‌پایان مسئولان به هواداران میلیونی این تیم است و در زمره انتخاب‌هایی‌ست که هر روز تیم همیشه مدعی و بزرگ پرشورها را به سوی معمولی شدن و سقوط سوق می‌دهد//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا