اخبار

زمان حضور ماموران اورژانس اردبیل بر بالین بیمار به هشت دقیقه رسید

زمان حضور ماموران اورژانس اردبیل بر بالین بیمار به هشت دقیقه رسیددکتر مجید محمدغریبانی روز پنجشنبه در بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از اورژانس اردبیل افزود: این وضعیت به معنای آن است که اورژانس زودتر از گذشته به صحنه رسیده و ضمن اقدامات موثر در میانگین انتقال به بیمارستان نیز سریع‌تر از گذشته عمل می‌کند.
وی همچنین از افزایش ۱۴ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان در سال ۹۸ و سه ماه اول سال جاری خبر داد.
غریبانی با اشاره به افزایش ۲ برابری پروازهای بالگرد اورژانس هوایی اردبیل در سال گذشته به مدت مشابه سال ماقبل ، توانمندی اورژانس هوایی اردبیل را به عنوان نقطه قوت دانشگاه در استان دانست.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل راه‌اندازی پایگاه ویژه آموزشی اورژانس، اجرای طرح تله مدیسن و نصب دستگاه‌های تله کاردیوگرام در آمبولانس‌ها، راه‌اندازی مرکز پیام یکپارچه و واحد در استان، تقویت زیرساخت‌های EOC دانشگاه به عنوان مرکز هدایت عملیات بحران، تقویت ناوگان آمبولانس استان با محوریت آمبولانس‌های ۲ دیفرانسیل برای مناطق صعب‌العبور و همکاری در مبارزه با بیماری کرونا را از جمله اقدامات موثر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه  ذکر کرد.
دکتر شهرام حبیب‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل هم در بازدید از واحدهای مختلف اورژانس استان بر حمایت دانشگاه از اقدامات و خلاقیت‌های صورت گرفته تاکید کرد.
وی با تقدیر از زحمات تکنسین‌های اورژانس استان و نیز اقداماتی که در جهت توسعه شاخص‌ها و رتبه سازمانی اورژانس استان در کشور صورت گرفته است، ساخت بزرگترین مرکز عملیات اورژانس شمالغرب کشور، توسعه ناوگان بی‌سیمی و خودرویی و نیز تقویت حوزه نیروی انسانی این مرکز را از برنامه‌های پیش‌روی دانشگاه برشمرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا