اخبار

زاکانی: عفو رهبری نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و رافت اسلامی است

زاکانی شهردار تهران: موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاوی پیام بزرگی بود و هم جنبه رأفت داشت و هم جنبه اقتدار.

علیرضا زاکانی شهردار تهران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان #اغتشاشات اخیر حاوی پیام بزرگی بود و هم جنبه رأفت داشت و هم جنبه اقتدار.

زاکانی: جنبه رأفت این است که اگر فردی بازی خورد و مبتنی بر یک احساس و القای غلط حرکت غیر قانونی انجام داده و متنبه شده است مورد رأفت اسلامی قرار بگیرد که #رهبر_انقلاب این لطف را نسبت به آن ها انجام دادند.

نماینده ادوار #مجلس با بیان اینکه جنبه اقتدار #عفو_رهبری برای همه این است که #نظام بیدی نیست که با این بادها بلرزد، تاکید کرد: در واقع، نظام در عین رأفت به دنبال این است که از موضع اقتدار و صلابت این رأفت را اعمال کند که ما به ازای آن هم خاطر عموم مردم آسوده شود و هم دشمنان ما مطمئن شوند این مسیری که در حال پیمودن هستند، مسیر غلطی است.

زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: باید بر این نکته هم تاکید کنم اگر هر اتفاقی رخ دهد، دشمنان ما باز هم از خواب بیدار نمی‌شوند. /فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا