اخبار

زارع پور: باید برای پیشرفت کشور وحدت داشته باشیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو درباره ضرورت ایجاد همدلی دوباره در کشور و تقویت #وحدت میان مردم گفت: در حال حاضر که فشارهای دشمن بر #ملت_ایران بیش از پیش است و افزایش پیدا کرده است و با توجه به اینکه دشمن علیرغم همه هزینه‌ها و تلاش‌هایی که صورت داد از #اغتشاشات نتیجه‌ای نگرفت، بنابراین بار دیگر تمام توان و عزم و اراده خود را پای این کار آورده است تا جنگ اقتصادی علیه #جمهوری_اسلامی به راه بیندازد.

زارع پور با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با ایجاد #فشار_اقتصادی می‌خواهند بین مردم ایجاد تفرقه کنند، تاکید کرد: همه باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه و تلاش آنها برای دوقطبی سازی در جامعه را بشناسیم و برای مقابله با آن، با حفظ و تقویت وحدت لازم و ضمن پیروی از #مقام_معظم_رهبری این پیچ تاریخی را پشت سر بگذاریم تا مسیر پیشرفت کشور را با شتاب بیشتری و به صورت مستمر دنبال کنیم.

زارع‌پور در خصوص پیش بینی میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بیان کرد: من فکر می‌کنم بعد از اتفاقاتی که ماه‌های اخیر در کشور افتاد و اتفاقات تلخی که شاهد آن بودیم و همچنین با توجه به فشاری که نظام سلطه و دشمنان علیه ما اعمال کردند و ناموفق بودند، امسال نیز حضور پرشور و پررنگی را شاهد خواهیم بود. /مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا