اخبار

رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل انتخاب شد

رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل انتخاب شدمجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل روز دوشنبه با حضور غلامرضا پارسا نایب رییس فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده برگزار شد، بهنام کمالی با کسب ۹ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل انتخاب شد.
سینا خلیق دیگر نامزد هم موفق به کسب هفت رای اعضای مجمع شد.
رییس جدید هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: اخلاق‌مداری و قانونمداری، بسط و گسترش تیراندازی با کمان، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.
بهنام کمالی تلاش برای مهیا کردن زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت به روز کردن و ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان ورزش تیراندازی با کمان و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.
او تشکیل اتاق فکر و کمیته‌های تخصصی، استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، تعامل و همکاری با نهادهای نظامی و مراکز آموزشی و دانشگاهی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات متعدد در قالب جشنواره‌ها را از جمله دیگر اقدامات این هیات در استان دانست.
وی افزود: تلاش برای احداث و راه‌اندازی سایت تخصصی تیراندازی با کمان، تشکیل سایت اطلاع‌رسانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی و تلاش برای میزبانی مسابقات منطقه‌ای و کشوری از جمله دیگر اولویت‌های هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل خواهد بود.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا