اخبار

رونمایی نسل جدید جاروب خیابانی خودکار درپارک بسیار محبوب ژیانگمی در شهر چین

شنژن گزارش می‌دهد که حجم بالایی از بازدیدکنندگان به طور روزانه از این پارک ۴۲۴۰۰۰ متر مربعی لذت می‌برند و البته مقدار قابل توجهی زباله ایجاد می‌کنند که تمیز کردن آن زمان‌بر و پرهزینه است. جاروب‌های خودکار خیابانی در واقع برای کمک به کاهش نظافت روزانه پرهزینه و در عین حال فراهم‌کردن یک ایستگاه استراحت جذاب و پاکیزه برای استفاده شهروندان انتخاب شد

شنژن گزارش می‌دهد که حجم بالایی از بازدیدکنندگان به طور روزانه از این پارک ۴۲۴۰۰۰ متر مربعی لذت می‌برند و البته مقدار قابل توجهی #زباله ایجاد می‌کنند که تمیز کردن آن زمان‌بر و پرهزینه است. جاروب‌های خودکار خیابانی در واقع برای کمک به کاهش نظافت روزانه پرهزینه و در عین حال فراهم‌کردن یک ایستگاه استراحت جذاب و پاکیزه برای استفاده #شهروندان انتخاب شد.

به گفته مدیر این #پروزه، #تائوپینگ، راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این دستگاه‌های #خودکار به‌عنوان ویترینی از نسل بعدی راه‌حل‌های این شرکت عمل می‌کند که به ادعای آن‌ها تغییر سیستم بهداشتی هوشمند در محیط‌های عمومی و تجاری را تا حد زیادی تسهیل می‌کند.

راه حل جدید این #پارک_هوشمند با ادغام رفتگر خیابانی کاملاً خودمختار، دارای قابلیت جلوگیری از برخورد با موانع، تشخیص #انسان، هدایت مسیر پیشرفته و عمر باتری بیشتر، گزینه ای برای اتصال، شارژ و پوشش را ارائه می دهد و در نتیجه هزینه بالای نصب سایت های شارژ جداگانه را حذف می‌کند. به گفته او، این رفتگر هوشمند خیابانی و برنامه‌های هوشمند طبقه‌بندی زباله با قدرت تمیز کردن خودکار چند منظوره، انتقال زباله، تشخیص سرریز و موارد دیگر طراحی شده است.

البته این پارک کاملا هوشمند، خدمات چند منظوره دیگر مانند پورت‌های شارژ دستگاه، دستگاه های اتوماتیک فروش غذا و نوشیدنی، و صفحه‌های نمایش چندگانه را ارائه می‌کند.

تائوپینگ ادعا میکند که یک اکوسیستم شهری گسترده و مجموعه‌ای جامع از دستگاه های پرکاربرد در مناطق پرترافیک ساخته است که با پلت‌فرم ابری هوشمند، خدمات و راه حل های ابری، رسانه‌های جدید و هوش مصنوعی هماهنگ شده است.

گفتنی است ایده جایگزینی نیروی کار انسانی با ربات‌ها، دستگاه‌های هوشمند و دیگر پروژه‌های ابتکاری از سالها پیش مد نظر مدیریت شهری در کشورهای پیشرو از جمله چین بوده است. ایده‌هایی که بسیاری از آنها در نگاه اول هزینه بالای اولیه‌ای در سطوح تحقیق، ساخت، استفاده آزمایشی و تجاری‌سازی دارند اما با نگاهی واقع‌بینانه هزینه نهایی پایین‌تری دارند و در نهایت با تقلیل هزینه‌ها و افزایش کارکرد و بهره‌وری بخش‌های مختلف مدیریت شهری را یاری می کنند.

البته نکته پنهان در پیاده‌سازی تمامی این ایده‌های ابتکاری وجود مدیریتی جاه طلب و شجاع است که در مقابل بینش سنتی و محافظه‌کار موجود در جوامع می ایستد و راه را برای آسایش و راحتی آتی شهروندان باز می‌کند.//شهریار


 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا