اخبار

روز انتقام فرا رسید/ تراکتور از آلومینیوم اراک و خطیبی از تراکتور

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا در ورزشگاه خانگی خود در بنیان‌دیزل میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

تراکتوری‌ها‌ بعد از شروع نه چندان خوب با فیروز کریمی و کسب تنها 3 امتیاز از 4 بازی، سولدو از کشور کرواسی را به عنوان سرمربی برگزیدند.

این مربی کروات به دنبال بخشیدن انسجام به خطوط سه‌گانه تیم بوده و در گام نخست خط دفاعی این تیم را تحکیم بخشید به‌طوریکه در 3 بازی قبلی تیم تراکتور، این تیم گلی دریافت نکرده است.

تساوی بدون گل برابر فولاد خوزستان در اهواز و سپاهان در اصفهان نتیجه قابل قبولی برای سولدو بود. وی در تبریز هم مقابل تیم پدیده هر چند سخت، به برتری دست یافته تا در 3 بازی برای تراکتور امتیاز کسب کرده باشد.

سولدو برای ادامه روند خود باید در تبریز مقابل تیم اراکی به برتری برسد تا بتواند تمام امتیازات خانگی در زمان هدایتش در تبریز را در دست داشته و تراکتور را به نیمه نخست جدول برساند.

در مقابل تیم صنایع اراکی حضور دارد که سال گذشته در تبریز موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد. رسول خطیبی برای دومین بار می‌خواهد تیمش را مقابل تراکتوری‌ها به برتری رسانده و موقعیت تیم خود را همچنان در بالای جدول حفظ کند.

نکته جالب در مورد نتایج تیم آلومینیوم اراک این تیم در خارج از خانه نه گل زده و نه گلی دریافت کرده و هر 3 بازی خارج از خانه این تیم به ترتیب برابر تیم‌های پدیده مشهد، مس رفسنجان و هوادار با تساوی بدون گل به اتمام رسیده است.

در حال حاضر تیم آلومینیوم اراک با 13 امتیاز در رده چهارم و تراکتور با 8 امتیاز در مکان دهم جدول قرار گرفته است.

بازی رفت 2 تیم سال گذشته در تبریز با برتری یک بر صفر تیم اراکی به اتمام رسید، اما در بازی برگشت تیم تراکتور با فیروز کریمی 3 بر یک در اراک به برتری دست یافت.

بازی جام حذفی 2 تیم در فصل گذشته هم با 2 گل در حالی با 2 گل به سود آلومینیوم به اتمام رسید که هدایت تیم تراکتور برعهده رسول خطیبی سرمربی نیم فصل اول اراکی‌ها بود.

بدین ترتیب این بازی هم برای تراکتور و هم رسول خطیبی جنبه انتقامی دارد.

احمد محمدی به عنوان داور بازی 2 تیم تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال انتخاب شده است. حمید سبحانی، مهدی شفیعی و مسعود حقیقی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

بهرام مهرپیما نیز به عنوان ناظر این بازی انتخاب شده است.

بازی تیم‌های تراکتور با آلومینیوم اراک ساعت 15 فردا یکشنبه 14 آذر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار می‌گردد.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا