اخبار

روبیکا هم «صداوسیما» را دور زد!

در واقع دولتی‌ها متوجه شدند سازمانی که قانونی ندارد و حتی با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی هم شان نظارتی‌اش نزد صنف و هنرمندان و بازیگران عرصه پلتفرم‌ها تایید نشد و مقبول نیافتاد، نباید مرجع صدور مجوز باشد

در واقع #دولتی‌ها متوجه شدند سازمانی که قانونی ندارد و حتی با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی هم شان نظارتی‌اش نزد صنف و #هنرمندان و بازیگران عرصه #پلتفرم‌ها تایید نشد و مقبول نیافتاد، نباید مرجع #صدور_مجوز باشد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از سینما اعتماد ، مدیر روابط عمومی #ساترا در گفتگو با خبرنگار گفته، هشت قسمت ابتدایی برنامه «#مهلا» بدون مجوز پخش شده است!

، این یعنی «روبیکا» که اولا #دولتی است و ثانیا رفیق و شریک #صداوسیما بوده، شانیتی برای ساترا قائل نیست و محتوای خود را بدون مجوز تولید و پخش می‌کند. در واقع #دولتی‌ها متوجه شدند سازمانی که قانونی ندارد و حتی با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی هم شان نظارتی‌اش نزد صنف و هنرمندان و بازیگران عرصه #پلتفرم‌ها تایید نشد و مقبول نیافتاد، نباید مرجع صدور #مجوز باشد.

راستی صداوسیما که سودای نظارت بر تمام فضای مجازی را دارد، درباره کلیپ جدید آقای کویتی‌پور نظری ندارد؟ چطور به وقت حاشیه، #ساترا در تعطیلات است و داعیه صوت و تصویر فراگیر مطرح نیست اما در نمایش خانگی و تبلیغات که #گردش_مالی عجیب و غریبی دارد، یک قدم هم عقب نشینی نمی‌کند حتی اگر به راحتی دورش بزنند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا