اخبار

رهبر انقلاب: مجموعه های انقلابی از جناح گرایی پرهیز کنند

رهبر انقلاب فرمودند: حوزه های هنری در عرضه های مختلف کار پسندیده زیاد کرده اند اما نه به اندازه عمر حدودا چهل سال خود پس باید تلاش بیشتری بکنند.

رهبر انقلاب اسلامی بازار فکر و محصولات نو در داخل و خارج را پررونق خواندند و گفتند: با تولید فکر نو، فرآوری آنها و تبدیل‌شان به محصولات فاخرِ دارای بسته‌بندی خوب، در این بازار پرمشتری فعال شوید.

رهبر انقلاب فرمودند: در کل کشور به اتحاد کلمه و همدلی نیاز داریم چه برسد به مجموعه‌های انقلابی که باید کاملاً از افتادن در دام نحله‌های گوناگون فکری و جناح‌گرایی پرهیز کنند.

خودداری از کارهای صرفاً ویترینی و شکلی، و مراقبت از تولید آثار خنثی و بدون جهت‌گیری صحیح توصیه‌های دیگر رهبر انقلاب به رئیس و تعدادی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری بود.

حجه‌الاسلام قمی گفت: جوانگرایی، پرورش نیرو و جهاد تبیین را جدی گرفته و در اولویت قرار داده‌ایم و سعی داریم به‌سهم خودمان به تأمین نیازهای فرهنگی جامعه کمک کنیم، البته در برخی زمینه‌ها همچنان ضعف داریم.

آقای دادمان رئیس حوزه هنری هم در گزارش کوتاهی گفت: مسیر رشد حوزه در زمینه ادبیات و کتاب را ادامه داده‌ایم اما سعی کرده‌ایم در دیگر زمینه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای هم با تکیه بر ظرفیت درخشان جوانان همه مناطق کشور فعال باشیم. /ایلنا

#حضرت_آیت_الله_خامنه_ای #رهبرانقلاب #مسئولین #سازمان_تبلیغات_اسلامی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا