اخبار

رعایت نرخ‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در زنجان زیر ذره‌بین نظارت

رعایت نرخ‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در زنجان زیر ذره‌بین نظارترضا عسگری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای کنترل بازار، گشت‌های نظارتی در زنجان افزایش می‌یابد، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نظارت جدی بر بازار برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت برخی از اقلام و کالاها را در دستور کار دارد. 
وی بیان اینکه برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ، مرغ‌های یخ زده در زنجان توزیع می‌شود، اظهار داشت: مشکلی از بابت تامین اقلام اساسی که مشمول قیمت گذاری هستند در بازار وجود ندارد.
عسگری با بیان اینکه اقلام اساسی به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است، عنوان کرد: اقلام اساسی در فروشگاه‌های توزیع می‌شود و مشکلی در این خصوص نداریم.
وی با بیان اینکه برخی‌ها افزایش نرخ ارز را بهانه افزایش قیمت ها قرار می دهند، گفت: با سو استفاده کنندگان در این زمینه برخورد می شود. 
فرماندار زنجان با بیان اینکه برای کنترل بازار همه باید پای کار باشند تا عده‌ای که به فکر سو استفاده از وضعیت موجود هستند ناکام بمانند، خاطرنشان کرد: در این راستا بازرسان افتخاری به منظور نظارت بر وضعیت بازار فعال خواهند شد و از ظرفیت مردمی نیز در کنترل بازار استفاده خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا