اخبار

رسالت بزرگ دانشجو، بیداری و بیدارگری، روشن‌بینی و روشنگری است

رئیس دانشگاه شهید مـدنی آذربایجان، بمناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام حسن ولی‌زاده ، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون

رسالت بزرگ دانشجو، چون گذشته عبارت است از بیداری و بیداری‌گری، روشن‌بینی و روشنگری، و امید برای آینده و تلاش برای جلوگیری از ضعف و سستی در حرکتی که به هر حال برای رسیدن به آرمان‌ها و اهدافش باید هزینه‌هایی بپردازد. شانزده آذر نسبتی دارد با دانشگاه و دانشجو و نیز نقشی که دانشگاه به ویژه دانشجوی متعهد بعنوان قلب تپنده ملت در این فرایند دارد.

شانزدهم آذرماه یادآور حماسه آفرینی دانشجویانی است که در مقابل ظلم استکبار و استبداد زمان سینه سپر کردند و با رشادت و شهادت خود برای آزادی خواهی ملت بزرگ ایران جنبش دانشجویی بزرگی را رقم زدند روز دانشجو روز تکریم و بزرگداشت انسانهایی است که در مسیر زندگی،جویندگی ارزشهای والای الهی و انسانی را برگزیده اند،چرا که در قاموس بلند ارزشها، علم و دانش خاستگاه همه زیبایی ها و ارزش هاست. پس جوینده دانش؛ جوینده کرامت، عزت، نوگرایی، نواندیشی، پویایی و امید است .امید به آینده ای شکوفاتر و ایرانی آبادتر از همیشه.

با تقدیم احترام به شهدای گرانقدر عرصه علم و دانش، روز دانشجو را خدمت دانشجویان عزیز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم دستاورد تلاش ها و مجاهدتهای علمی شما عزیزان به ویژه در این ایام سخت، شکوفایی میهن عزیز اسلامی مان در تمامی زمینه ها باشد.

مجموعه مدیریتی دانشگاه، در شرایط فعلی ضمن تاکید بر استمرار آموزشهای مجازی، با اشتیاق فراوان امیدوارست با یاری خدا، همدلی و همکاری جمعی، با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، بار دیگر شاهد حضور پرشور و شوق عموم دانشجویان عزیز در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه باشیم.ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا