اخبار

ردای خدمت صادقانه به زوار حسینی  با تمام وجود بر تن سپید پوشان نجات تبریز

رییس اورژانس کلان منطقه دو قطب شمالغرب کشور و آذربایجان‌شرقی به همراه رییس اورژانس آذربایجان غربی از پایانه مرزی تمرچین بازدید کردند.

به گزارش باش خبر، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی(ع) و حضور زائرین در پایانه مرزی تمرچین، دکتر جعفری روحی رییس #اورژانس آذربایجان شرقی به همراه دکتر رضازاده رییس اورژانس آذربایجان غربی و دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین با حضور در #پایانه_مرزی #تمرچین از امکانات و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی به ویژه حوزه اورژانس پیش بیمارستانی #بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی اورژانس به #زائرین و کم و کیف ارائه #خدمات_درمانی به آنان قرار گرفتند.

دکتر جعفری روحی رییس اورژانس کلان منطقه دو قطب شمالغرب با ابراز #رضایت از #عملکرد اورژانس استان در ارائه خدمات به زائرین اظهار کرد: اورژانس آذربایجان غربی به همراه دانشکده های معین پوشش امدادی و درمانی مناسبی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) داشته است.

رییس اورژانس آذربایجان‌شرقی طی این بازدید با کارکنان مستقر در پایانه و محورهای منتهی به مرز تمرچین گفت و گو کرده و از حضور آنان در در خدمت رسانی به زائرین تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این بازدید دکتر رضازاده رییس اورژانس #آذربایجان_غربی با اعلام اینکه اورژانس استان از ابتدای آغاز عملیات اربعین، ۹۵۷ ماموریت در این حوزه انجام داده است افزود: از این تعداد، ۳۴ مورد منجر به اعزام به مراکز درمانی جهت دریافت اقدامات تخصصی شده و تعداد ۹۲۳مورد از خدمات درمانی سرپایی و پیش بیمارستانی اورژانس بهره مند شده اند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین تصریح کرد: تنها یک مورد از این آمار مربوط به حوادث ترافیکی بود که با حضور بموقع اورژانس ۱۱۵، ۳ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و بعد از دریافت خدمات درمانی ترخیص شده اند.

گفتنی است اورژانس آذربایجان غربی به همراه اورژانس دانشکده های #خوی، #مراغه، #سراب و خلخال از ۲۷ مرداد ماه عملیات پوشش امدادی و درمانی زائرین اربعین را در سراسر استان بر عهده دارد./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا